پشتیبانی از اثر ها دو بعدی ابزار سئو و سه بعدی: همچون یونیتی Godot از هر دو فرمت بازی های دو بعدی و سه بعدی پشتیبانی می نماید هرچند پشتیبانی این موتور خیلی بهتر از یونیتی میباشد. موقعیت دو بعدی موتور از به عبارتی نخست با تمرکز پباده سازی گردیده کهاین به معنای اجرای بهتر و روی هم رفته جریان کاری منزه خیس میباشد.
پباده سازی بر پایه ی صحنه: رویه این موتور نسبت به مقوله معماری در بازی سازی منحصربهفرد میباشد و تمامی چیز در آن به پرده های مختلفی تقسیم بندی گردیده، ولی خیر دقیقا آن چیزی که تصورش را میکنید. یک صحنه گروه ای از موادتشکیل دهنده میباشد مثل صداها و یا این که خطوط. بعد از آن شما میتوانید بوسیله ی مخلوط کردن دو صحنه آن را به یک صحنه بزرگتر تبدیل نمایید و بعد از آن به عبارتی صحنه ها را نیز پهناور خیس فرمائید. این طریق پباده سازی، سازماندهی و تصحیح موادسازنده منحصر را ریلکس خیس می سازد.
لهجه نرمافزار نویسی سفارشی: Godot از سیستم کشیدن و ول کردن برای مراقبت موادتشکیل دهنده صحنه به کار گیری می نماید، البته هر مورد از این موادتشکیل دهنده میتواند به سیستم نرم افزار نویسی داخلی تعمیم پیدا نماید. Godot از یک گویش سفارشی پایتون مانند که GD SCRIPT نامیده میگردد استعمال می نماید. این گویش برای یادگیری راحت و برای به کارگیری جذاب میباشد بدین ترتیب حتی چنانچه هیچ تجربه ای در کد نویسی ندارید بایستی آن را برای یک توشه هم که گردیده آزمون فرمائید.
بازی را یک توشه بسازید و بعد از آن آن را در همگی جا منتشر کنید: Godot میتواند به سیستم ادله های گوناگون مثل Windows ،Mac ،Linux ،Android ،iOS و HTML5 توسعه پیدا نماید. هیچ پرداخت اضافه ای برای به کار گیری از این موتور مورد نیاز وجود ندارد، هرچند ممکن میباشد بعضا محدودیت ها روی آن اعمال گردد.
خصوصیت های توسعه یافته ی درونی: Godot به شیوه شگفت آوری برای بازی سازی سریع میباشد. هر سال دستکم یک به روزرسانی پهناور و اساسی برای این موتور منتشر میشود کهاین زمینه خویش قادر است استدلال وجود قابلیت و امکان های فوق العاده فعلی زیرا فیزیک، Post-Processing، کانال سازی، در دست گرفتن منبع و... را توضیح دهد.
بدون پول و متن گشوده: Godot صرفا ابزار دراین لیست میباشد که به معنای حقیقی واژه و کلمه بدونپول بوده و زیر مدرک لیسانس دانشکده MIT جایدارد. میتوانید هر چه قدر که میخواهید از آن استعمال فرمائید و بازی هایی که ساخته اید را فارغ از هیچ محدودیتی به فروش برسانید. همینطور کار کشته میباشید کد منبع این موتور را اخذ کرده و آن را به ذوق ی خویش تغییر تحول دهید (این موتور به گویش ++C کد نویسی شدهاست).
پشتیبانی از اثر ها دو بعدی ابزار سئو و سه بعدی: همچون یونیتی Godot از هر دو فرمت بازی های دو بعدی و سه بعدی پشتیبانی می نماید هرچند پشتیبانی این موتور خیلی بهتر از یونیتی میباشد. موقعیت دو بعدی موتور از به عبارتی نخست با تمرکز پباده سازی گردیده کهاین به معنای اجرای بهتر و روی هم رفته جریان کاری منزه خیس میباشد.
پباده سازی بر پایه ی صحنه: رویه این موتور نسبت به مقوله معماری در بازی سازی منحصربهفرد میباشد و تمامی چیز در آن به پرده های مختلفی تقسیم بندی گردیده، ولی خیر دقیقا آن چیزی که تصورش را میکنید. یک صحنه گروه ای از موادتشکیل دهنده میباشد مثل صداها و یا این که خطوط. بعد از آن شما میتوانید بوسیله ی مخلوط کردن دو صحنه آن را به یک صحنه بزرگتر تبدیل نمایید و بعد از آن به عبارتی صحنه ها را نیز پهناور خیس فرمائید. این طریق پباده سازی، سازماندهی و تصحیح موادسازنده منحصر را ریلکس خیس می سازد.
لهجه نرمافزار نویسی سفارشی: Godot از سیستم کشیدن و ول کردن برای مراقبت موادتشکیل دهنده صحنه به کار گیری می نماید، البته هر مورد از این موادتشکیل دهنده میتواند به سیستم نرم افزار نویسی داخلی تعمیم پیدا نماید. Godot از یک گویش سفارشی پایتون مانند که GD SCRIPT نامیده میگردد استعمال می نماید. این گویش برای یادگیری راحت و برای به کارگیری جذاب میباشد بدین ترتیب حتی چنانچه هیچ تجربه ای در کد نویسی ندارید بایستی آن را برای یک توشه هم که گردیده آزمون فرمائید.
بازی را یک توشه بسازید و بعد از آن آن را در همگی جا منتشر کنید: Godot میتواند به سیستم ادله های گوناگون مثل Windows ،Mac ،Linux ،Android ،iOS و HTML5 توسعه پیدا نماید. هیچ پرداخت اضافه ای برای به کار گیری از این موتور مورد نیاز وجود ندارد، هرچند ممکن میباشد بعضا محدودیت ها روی آن اعمال گردد.
خصوصیت های توسعه یافته ی درونی: Godot به شیوه شگفت آوری برای بازی سازی سریع میباشد. هر سال دستکم یک به روزرسانی پهناور و اساسی برای این موتور منتشر میشود کهاین زمینه خویش قادر است استدلال وجود قابلیت و امکان های فوق العاده فعلی زیرا فیزیک، Post-Processing، کانال سازی، در دست گرفتن منبع و... را توضیح دهد.
بدون پول و متن گشوده: Godot صرفا ابزار دراین لیست میباشد که به معنای حقیقی واژه و کلمه بدونپول بوده و زیر مدرک لیسانس دانشکده MIT جایدارد. میتوانید هر چه قدر که میخواهید از آن استعمال فرمائید و بازی هایی که ساخته اید را فارغ از هیچ محدودیتی به فروش برسانید. همینطور کار کشته میباشید کد منبع این موتور را اخذ کرده و آن را به ذوق ی خویش تغییر تحول دهید (این موتور به گویش ++C کد نویسی شدهاست).